Thursday, July 26, 2012

Quote of the day...

Posted by Lil' Sue at 7/26/2012 02:02:00 PM
Reactions: 
“Dan Aku(Allah) tidak menciptakan jin dan manusia melainkan
supaya mereka mengabdikan(beribadat) diri kepada-Ku”.
51:56

Kalau lelaki tu tak solat , bawak anak dara orang sana sini , mainkan perasaan perempuan,
korang rasa lelaki ini cinta kat ALLAH ke ?
Kalau dengan Allah pun dia tak sayang(taat) , padahal ALLAH yang menjadikan kita.
rasanya boleh ke mamat ni cinta wanita tu smpai syurga ?
Dengan ALLAH(pencipta) pun dia khianat kan . inikan lagi wanita(makhluk) yang hasil dari AIR MANI je.

0 comments:

 

Love, Live and Dream... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review